- Akademia CREATON pod nowym kierownictwem - wyzwania i plany w 2024 roku
- Niebawem odbędzie się druga "Wiosenna Dycha z Aliplastem"
- Odpowiednia deska ma znaczenie. Bogata oferta desek sedesowych i pokryw bidetowych od Roca
- GUNB po raz 25 potwierdza jakość produktów lidera rynku
- Nowoczesne technologie w branży stolarki otworowej
Mobilne Biuro Obsługi Klienta PGE wyruszy w Polskę
PGE Obrót, wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów, uruchamia mobilny punkt obsługi. Tak samo jak w biurach stacjonarnych, będzie można w nim zrealizować wszelkie sprawy związane z kwestiami zakupu energii elektrycznej i gazu.
Mobilne Biuro Obsługi Klienta to specjalny pojazd, który został
przystosowany do prowadzenia działalności usługowej. Będzie odwiedzał
klientów w różnych miejscowościach na terenie działania PGE Obrót.
–
Jesteśmy blisko naszych klientów, ponieważ to oni stanowią centrum
naszej działalności i to dla nich ciągle się zmieniamy. Obok wielu
naszych propozycji zarówno bezpośredniego, jak i zdalnego kontaktu,
oferujemy nowe, niecodzienne rozwiązanie, które jest odpowiedzią na
potrzeby klientów preferujących tradycyjny kontakt z pracownikami PGE
Obrót. Mobilne Biuro Obsługi Klienta za kilka tygodni rozpocznie swoją
trasę, pojawiając się w miejscowościach, w których nie ma takich
placówek oraz wszędzie tam, gdzie oczekują tego nasi klienci – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.
W
mobilnym biurze klienci będą mogli spotkać się z doradcami klienta,
którzy pomogą w realizacji procesów sprzedażowych i wszelkich innych
kwestii związanych z energią elektryczną lub gazem.
Mobilne
biuro wyruszy w trasę po Polsce w listopadzie, pojawiając się najpierw
na Podkarpaciu. Będzie również towarzyszyło marketingowym akcjom
plenerowym, prowadzonym na terenie działania PGE Obrót. Szczegółowy
harmonogram będzie dostępny na stronie www.zapewniamyenergie.pl .
PGE Obrót
press box