- Znaczenie pomp ciepła w "Fit for 55"
- Akademia CREATON pod nowym kierownictwem - wyzwania i plany w 2024 roku
- Niebawem odbędzie się druga "Wiosenna Dycha z Aliplastem"
- Odpowiednia deska ma znaczenie. Bogata oferta desek sedesowych i pokryw bidetowych od Roca
- GUNB po raz 25 potwierdza jakość produktów lidera rynku
PGE Obrót stawia na wygodę klientów i ekologię
PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE, zachęca klientów do korzystania z elektronicznych faktur, stawiając na komfort obsługi i poszanowanie środowiska naturalnego.
– Badając oczekiwania naszych klientów widzimy, że stale
rośnie grupa osób potrzebujących szybkiego i sprawnego realizowania
formalności związanych z zakupem energii elektrycznej drogą online.
Korzystający z naszych usług chcą to robić komfortowo, coraz częściej
zwracając też uwagę na społeczną odpowiedzialność. eFaktura w połączeniu
z innymi zdalnymi kanałami kontaktu, łączy oba te aspekty – mówi Zenon Wajda, wiceprezes zarządu PGE Obrót.
Elektroniczna
faktura trafia do klienta już w momencie wystawienia i w dowolnej
chwili można ją uregulować drogą elektroniczną. Wszystko odbywa się
zdalnie, bez konieczności wychodzenia z domu. Rozwiązanie to jest
bezpieczne, gdyż wszystkie dane chronione są indywidualnym hasłem.
Ponadto, jest to działanie proekologiczne, ponieważ pozwala oszczędzać
papier i chronić przyrodę.
Wszystkie PGE eFaktury są dostępne
po zalogowaniu się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta –
www.ebok.gkpge.pl, dzięki czemu nie trzeba przechowywać stosu
dokumentów.
W każdej chwili, poprzez PGE eBOK można też
sprawdzić rachunki z poprzednich okresów rozliczeniowych. Tą drogą
kierowane są także powiadomienia o zbliżającym się terminie płatności,
albo o braku terminowej wpłaty.
– Chcemy, aby klienci, dla
których ważna jest ekologia otrzymywali od nas specjalne bonusy, dlatego
przejście na eFakturę będzie połączone np. z otrzymywaniem kodów
rabatowych na zakupy w PGE eSklep. Przygotowaliśmy kilka takich
atrakcyjnych rozwiązań i w najbliższym czasie będziemy stopniowo
przedstawiać je naszym klientom. Jednocześnie sami stawiamy na
ekologiczne rozwiązania. Zmniejszyliśmy do minimum drukowanie materiałów
w firmie, a centrala w Rzeszowie oraz oddziały PGE Obrót spełniają
kryteria standardu ekologicznego Green Office, co potwierdzone jest
oficjalnym certyfikatem – mówi Zenon Wajda.
PGE Obrót
zamierza rozpowszechniać zalety eFaktury i innych elektronicznych
rozwiązań głównie za pomocą mediów społecznościowych oraz internetowych,
a także w ramach wydarzeń lokalnych, w których bierze udział. Zapowiada
również większe akcje we współpracy z partnerami zewnętrznymi.
PGE
Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE
– największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm
energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć
milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw
domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest
stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie
nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz
dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów
rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o
produkty PGE.
PGE Obrót
press box