- Znaczenie pomp ciepła w "Fit for 55"
- Akademia CREATON pod nowym kierownictwem - wyzwania i plany w 2024 roku
- Niebawem odbędzie się druga "Wiosenna Dycha z Aliplastem"
- Odpowiednia deska ma znaczenie. Bogata oferta desek sedesowych i pokryw bidetowych od Roca
- GUNB po raz 25 potwierdza jakość produktów lidera rynku
PGE Obrót patrzy w stronę klienta przyszłości
Spółka
zajmująca się w GK PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych
konsekwentnie stawia na digitalizację. Powołała projekt Klient 2.0,
który zakłada m.in. jeszcze większe czerpanie z wiedzy i innowacyjnego
potencjału pracowników..
Projekt Klient 2.0. pomaga koordynować
wszystkie inicjatywy z takich obszarów jak e-commerce, rozwój kanałów
zdalnych czy automatyzacja procesów sprzedażowych, rozliczeniowych i
obsługowych. Ponadto pozwoli jeszcze lepiej przygotować Spółkę na nowe
wyzwania w zakresie budowania produktów, podejścia do sprzedaży i
obsługi tzw. klienta przyszłości.
– Zdajemy sobie sprawę ze zróżnicowanych potrzeb naszych
klientów, dlatego w PGE Obrót stawiamy na zrównoważony rozwój, w którym
łączymy nowoczesność z tradycyjnymi kanałami obsługi. Jednocześnie mamy
świadomość, że stale powiększa nam się grupa klientów przyzwyczajonych
do realizacji codziennych spraw za pomocą internetu. Cyfryzacja jest
przyszłością biznesu i energetyka nie jest w tym kontekście wyjątkiem,
stąd integracja projektów związanych z digitalizacją. Chcemy osiągać jak
największą efektywność działań przy jednoczesnej optymalizacji środków i
kosztów – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.
Projekt
Klient 2.0. łączy w sobie kilka elementów takich jak np. współpraca ze
startupami w szukaniu nowych rozwiązań oraz doskonaleniu już
istniejących procesów. Spółka stawia również na kapitał wewnętrzny jaki
posiada, czyli kompetencje i kreatywność pracowników, którzy za pomocą
narzędzi komunikacji wewnętrznej mogą zgłaszać inicjatywy rozwijające
obszar digital. Każdy zgłoszony pomysł zostanie rozpatrzony przez
specjalnie powołany zespół, w którego skład wchodzą menadżerowie i
eksperci zajmujący się marketingiem, obsługą klienta czy też rozwojem
usług zdalnych.
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie
wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w
Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej.
Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej –
firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii
marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi
klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę
jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się
potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty
świadczonych usług w oparciu o produkty PGE
PGE Obrót
press box