OKNOPLAST oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w Koszykówce U-20 i tytularnym partnerem zwycięskiej drużyny


Fot. Bartłomiej Usydus

Znajdująca się w europejskiej czołówce producentów okien i drzwi PVC marka OKNOPLAST została oficjalnym sponsorem mistrzostw Polski w koszykówce mężczyzn do lat 20. Firma jest również tytularnym partnerem drużyny gospodarzy, która zwyciężyła w finalnym starciu. Trwające w okresie 27.02 – 03.03 zawody zostały rozegrane na krakowskiej hali sportowej AGH. OKNOPLAST od wielu lat angażuje się w działania społeczności lokalnej, wspomagając w szczególności aktywną młodzież.


Rozpoczynające się 27 lutego koszykarskie Mistrzostwa Polski przyciągnęły do Krakowa rzeszę kibiców, interesujących się tym sportem. W rywalizacji wzięły udział najlepsze zespoły z całego kraju. Tytułu mistrzowskiego bronił zespół Asseco Arka Gdynia, który m.in. w 2010 roku znalazł się w najlepszej „ósemce” Europy uczestnicząc w rozgrywkach Euroligi. W niedzielę, 3 marca w finałowym meczu pomiędzy KS AGH Korona OKNOPLAST Kraków a Asseco Arką Gdynia, w decydującym starciu wygrała drużyna sponsorowana przez polskiego producenta okien i drzwi z PVC. Wszystkie mecze mistrzostw odbywały się w hali AGH Kraków, przy ul. Piastowskiej.

Cieszy nas, że ponownie mogliśmy zaangażować się w inicjatywę promującą aktywny tryb życia wśród młodzieży. Oprócz wsparcia jednej z najważniejszych koszykarskich imprez w Polsce zostaliśmy również sponsorem tytularnym drużyny KS AGH Korona Oknoplast Kraków, która świetnie zaprezentowała się w tegorocznym turnieju, zdobywając tytuł mistrza polski. Zależy nam, aby realnie angażować się w funkcjonowanie lokalnej społeczności, a sponsoring krakowskiej sceny koszykarskiej jest tego wyrazem – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.

OKNOPLAST od lat inwestuje w sport


Sport jest bardzo ważnym obszarem strategii firmy, co potwierdzają liczne inwestycje w marketing sportowy. OKNOPLAST przez lata angażował się i wspierał czołowe europejskie  drużyny piłkarskie, takie jak Inter Mediolan, Borussię Dortmund oraz Olympique Lyon. Sponsoring pomógł Grupie OKNOPLAST m.in. zbudować rozpoznawalność za granicą. Obecnie firma intensywnie angażuje się w lokalne rozgrywki sportowe. Jedną z ostatnich inwestycji była krakowska szkoła koszykarska dla uczniów.


OKNOPLASTpress box