Karnawałowa kampania Baryłek Cocktail

W styczniu 2011 roku, rozpoczęła się pierwsza w historii wedlowskich Baryłek kampania reklamowa wspierająca produkt. Muzyczna oprawa oraz interaktywność akcji, zachęcają konsumentów do tego, aby tegoroczny karnawał spędzili z wyjątkowymi Baryłkami Cocktail.

 Nowe Baryłki Coctail – niezawodny element każdej, dobrej imprezy – zostały sponsorem największego, internetowego radia Open.fm.

W ramach tej współpracy, na największym kanale stacji – Imprezowej 10 użytkownicy mogą słuchać karnawałowych hitów i za darmo głosować na swoje ulubione przeboje.

Kampania, która rozpoczęła się w styczniu, potrwa do końca karnawału. Dodatkowo przez cały ten okres emitowane będą internetowe spoty radiowe.

Kolejną odsłoną kampanii jest ogólnopolska akcja w Internecie, która rozpoczęła się 15 lutego na portalach: Onet, Gazeta, O2 oraz na Facebooku, na fan page’u Wedla. Baryłkom Cocktail nadano pseudonimy nawiązujące do ich smaków: „Ma hi hi”, „Te Ki Ki” oraz „Iri Iri”, a użytkownikom zaproponowano zabawę, w której Baryłki „ożywają” i zaczynają grać na instrumentach. Podczas tej rozrywki użytkownicy mają też możliwość słuchania darmowej muzyki rodem z Kuby, Irlandii i Meksyku.

Dla użytkowników przygotowany został też specjalny konkurs z muzycznymi nagrodami. Aby wziąć w nim udział wystarczy napisać, który ze smaków Baryłek jest  ulubionym i dlaczego, oraz zaprosić do tej muzycznej zabawy trójkę znajomych.

Do wygrania jest 500 albumów z hitami, które laureaci otrzymają w formacie mp3.

Nowe Baryłki Cocktail to połączenie wyjątkowych alkoholowych smaków i unikalnej Wedlowskiej czekolady. Smaki Irish Cream, Tequila Sunrise i Mojito drink zamknięte w czekoladzie tworzą najlepszy miks na wieczór we dwoje lub z przyjaciółmi. Baryłki Cocktail – muzycznie podkręcają wieczór.

Zapraszamy na  www.wedel.pl oraz www.niagaro.pl/wedel

Wedel
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy  Wedel (PRESS BOX)