Pierwsze warsztaty MAKRO Cash and Carry dla blogerek kulinarnych

MAKRO Cash & Carry zorganizowało pierwsze spotkanie z cyklu warsztatów dla blogerek kulinarnych. Tematem wspólnego gotowania były potrawy ze świeżych ryb dostępnych w halach MAKRO.

Na pierwszy warsztat, zorganizowanych przez MAKRO Cash and Carry Polska, przybyło 14 blogerek.

Spotkanie zorganizowane w MAKRO Centrum Rozwoju Firm pod okiem Szefa Kuchni – Grzegorza Kazubskiego rozpoczęło się krótką demonstracją obróbki ryb – prowadzący opowiedział blogerkom, w jaki sposób ocenić świeżość ryby, jak filetować łososia i jakie dania można przygotować z poszczególnych części.

Następnie, zaproszeni goście rozpoczęli przygotowywanie dwóch potraw ze świeżych ryb: Łososia Buttefly z jaśminowym ryżem i salsą pomidorową oraz Halibuta na parze z puree ziemniaczanym z groszkiem zgodnie ze wskazówkami szefów kuchni.

Warsztaty to doskonała okazja, żeby dowiedzieć się w jaki sposób przygotować bardzo smaczną i ciekawą potrawę z ryb, co – wbrew pozorom – wcale nie jest takie proste, tym bardziej, że najczęściej my-Polacy przygotowujemy ją w panierce i smażymy w dużej ilości tłuszczu. Na ryby zaś warto spojrzeć kreatywnie  – powiedziała Nina, prowadząca bloga ninawkuchni.blogspot.com .

Miło było spotkać na żywo koleżanki-blogerki, które dotychczas znałam tylko z łamów ich blogów, poszerzyć nieco wiedzę pod okiem fachowców, gotować wspólnie z innymi kulinarnymi pasjonatkami i degustować przygotowane dania – napisała na swoim blogu hania-kasia.blogspot.com, Hanna Stanicka.

Niektóre blogerki już zamieściły relacje z warsztatów, które są dostępne pod adresami:


MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 30 hal (w tym jedną halę mniejszego formatu – MAKRO Punkt w Tarnowie). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl

METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de .

MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)