„Piotr i Paweł” – Wyniki 2010

Sieć supermarketów „Piotr i Paweł” zamyka rok 2010 podsumowaniem wyników swojej działalności. Placówki sieci w ubiegłym roku zanotowały obroty detaliczne na poziomie 1 581 mln zł, co oznacza, że w porównaniu z rokiem 2009 obroty wzrosły o 17 %. Na koniec roku 2010 sieć „Piotr i Paweł” działa w oparciu o 76 placówek.

5 najważniejszych wydarzeń roku 2010 w sieci „Piotr i Paweł”:
1. Otwarcie 10 nowych placówek: Płock (dwie placówki), Gdańsk, Warszawa, Bydgoszcz, Wrocław, Grudziądz, Inowrocław, Łódź (2 sklepy).
2. Otwarcie drugiego magazynu logistycznego w podwarszawskich Błoniach. Powierzchnia 5 300 m.kw. prawie w całości jest poświęcona ofercie produktów świeżych.
3. Rozwój usługi Zakupy przez Internet. Do obsługiwanej sieci przybywają nowe lokalizacje – Trójmiasto, Łódź.
4. Wprowadzenie do oferty sieci  własnych produktów pod marką „Piotr i Paweł”.
5. Obchody 20-lecia firmy „Piotr i Paweł”.

Powodzenie a także sukces sieci supermarketów „Piotr i Paweł” to efekt konsekwentnej realizacji strategii opartej na budowaniu zadowolenia klienta z wysokiej jakości i wyboru towarów oraz obsługi przy zachowaniu atrakcyjnych cen.

W nadchodzącym 2011 roku firma koncentrować będzie się na doskonaleniu jakości obsługi, wdrażać będzie nowe rozwiązania technologiczne i pracować nad rentownością. Sieć supermarketów „Piotr i Paweł” na rok 2011 planuje otworzyć 7 nowych sklepów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. W pierwszym kwartale planowane otwarcia to lokalizacje w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Słupsku. Zakłada się utrzymanie w 2011 roku tempa wzrostu obrotów na poziomie 17%.

Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX)